Logoblogi

Pursuaako luovuutesi, muttet tiedä mihin sitä hyödyntäisit? Käytä se logoihin!

Seuraa logojen kehitystä ideoinnista aina lopullisiin versioihin asti. Ideoi, heitä kommenttia ja seuraa muutoksia. Mukavaa ajanvietettä toimistorotan päivään.

Mikä logo oikein on?

Lähdetäänkö heti aluksi siitä, että yrityksen logo ei ole logo? Se on tunnus. Tunnus muodostuu Tunnuksen tekstiosasta (logo) ja liikemerkistä (graafinen elementti). Tunnus voi siis sisältää logon ja liikemerkin tai vain toisen näistä. Monimutkaista?

Yksinkertaistetaan:
LOGO+LIIKEMERKKI=TUNNUS

Unohdetaan kuitenkin turha nipotus ja kutsutaan tunnuksia totutuilla nimillä: logo on logo ja muut asiaa sivuuttavat kuvausmääritelmät ovat vain hienostelua. Jos logon rakennetta tarvitsee blogikirjoituksissa kuvata, pyritään se tekemään selkeästi.

CASE: ASLI CASE: FSRC CASE: Woodec CASE: Jomex Sähkö CASE: Maritum Services CASE: JJK Stone Designers CASE: Vuokramies.com CASE: Psykoterapiapalvelut Pirjo Kaksonen CASE: Kalustepesut.com

Siis häh?

Logoblogi on mediatoimiston pitämä blogi. Logoblogiin on tarkoitus lisäillä uusia projekteja sitä mukaa kun sopivia kohteita tulee esiin.

Blogimerkintöjen ilmestymisistä ei kannata hankkia stressiä, sillä kirjoittelu on epätasaista. Epätasaisuudella on ratkaisu: RSS-syötteet.

Käy pöytään, ruokailuvälineet löytyvät sivun alalaidasta.